• REC! Cardedeu

Proves d'Accés a la Universitat

Vols accedir a la Universitat el proper curs i t'has de preparar les proves d'accés?

A REC! Cardedeu et donem tot l'assessorament que et cal. T'ajudem a preparar el temari, et fem simulacres d'exàmens i et proporcionem un pla d'estudis i seguiment per a assolir els teus objectius.

Un professor, un alumne

REC! Cardedeu ofereix classes totalment particulars, un professor, un alumne, amb un programa de treball adaptat al teu ritme i al teu nivell. El nostre objectiu és el teu èxit.

Màxima flexibilitat, màxima disponibilitat

​A REC! Cardedeu ens adaptem a la teva disponibilitat horària i als teus compromisos. També t'oferim màxima disponibilitat perquè puguis contactar amb nosaltres per a resoldre dubtes, qualsevol dia a qualsevol hora. Des del primer moment, tu ets el més important.

PAU per a més grans de 25 anys

Les persones més grans de 25 anys poden accedir a la universitat superant la prova d'accés a la universitat per a més grans de 25 anys. Aquestes proves són comunes per a totes les universitats de Catalunya. Per formalitzar la matrícula d'aquestes proves, con-sulteu l'adreça d'Internet https://accesnet.gencat.cat.

PAU per a estudiants de Cicles Formatius

Aquests estudiants poden accedir als ensenyaments universitaris oficials de grau sense necessitat de fer cap prova; la seva nota d'accés és la qualificació mitjana dels estudis cursats. Si volen millorar la seva nota d'accés poden presentar-se, amb caràcter voluntari, a la fase específica de les PAU.

PAU per a més grans de 45 anys

Les persones més grans de 45 anys poden accedir a la universitat superant la prova d'accés a la universitat per a més grans de 45 anys. També poden de forma simultània presentar-se a les proves d'accés per als més grans de 25 anys.

Contacta'ns ara i comença a preparar el teu examen!

REC! & RUC! Cardedeu

Repàs Escolar & Reforç Universitari