ARE you ready to learn?

Actualizado: 15 sept 2022

01 / Qui som?

En José Antonio Santos és el coordinador del centre d'estudis Aula Repàs Escolar. Com a Enginyer de Telecomunicació compta amb una àmplia experiència en el món laboral en empreses del sector públic i privat. Actualment treballa als matins com a professor associat a la Universitat Politènica de Catalunya (UPC), en el departament d'Enginyeria Electrònica.

02 / Quins són els nostres horaris?

En Aula Repàs Escolar estem disponibles per atendre als nostres alumnes, i també als seus pares, des de les 8.00 fins a les 22.00 hores, de dilluns a divendres. Disponibilitat i flexibilitat són dues de les normes més importants per a nosaltres.

03 / Quins avantatges té estudiar en grup?

Estudiar amb algun company o companya pot resultar molt útil. Quan dos o més persones saben treballar en equip, el fet d'estudiar juntes pot ser molt rendible perquè comentar en veu alta, explicar les coses a una altra persona, expressar els dubtes, o tractar de resoldre-les entre vàries persones pot tenir efectes multiplicatius.

04 / La nostra filosofia

Que l’educació és un dels pilars de tota societat avançada, una part fonamental de la política com a activitat relativa a «la cosa pública», pocs ho dubten. Però una educació que no procuri el coneixement serà sempre una educació fallida, frustrada en l’objectiu de conduir la societat des de la caverna cap al món de les idees. «Només qui té coneixements és lliure, i més lliure qui més coneixements té. Només la cultura dona llibertat».

05 / Responsabilitat mediambiental

Estem convençuts que qualsevol gest, per petit que sigui, ajuda a preservar el medi ambient. Per això consumim paper reciclat, utilitzem llums de baix consum i imprimim els nostres documents amb cartutxos reciclats. A més reciclem a la deixalleria tots els residus de paper i plàstic que generem durant el desenvolupament de les nostres activitats.

06 / Responsabilitat social

En Aula Repàs Escolar creiem que la responsabilitat social va més enllà del compliment de les normes i les lleis, donant per descomptat el seu respecte i estricte compliment. Els principis socials de la democràcia, l'autoajuda, el suport a la comunitat i la justícia distributiva són els principis que regeixen la nostra activitat diària.