- REC! Cardedeu
Actualitat als centres de Cardedeu. Octubre 2015
Arrenca el curs 2015-16 amb noves activitats i moltes ganes als Instituts de Cardedeu. Amb alumnes que ja s’hi han incorporat des de la primària, i d’altres que ja han deixat els centres o bé per a seguir la seva formació en Graus Professionals o per a una nova vida en l’àmbit universitari. A tots ells, esperem que els seus esforços es recompensin en un futur ple de vivències i aprenentatges.
Esperem que tots els equips docents puguin treballar adequadament per a contribuir en la formació humana i en coneixements dels nostres joves.
MOLT BON CURS A TOTHOM!

INS Arquitecte Manuel Raspall
** La Maude i la Camile, després de milers de kilòmetres, ja són alumnes dels Raspall **
Dues alumnes del Québec passaran el primer trimestre al Ins Arquetecte Manuel Raspall. Per segon any consecutiu, s’ha concedit l’intercanvi entre Catalunya i el Québec a l’INS Arquitecte Manuel. La Maude i la Camile seran al centre durant el primer trimestre i marxaran a finals de desembre. La Paula i la Claudia marxaran el segon trimestre al Québec.
Més informació a: http://goo.gl/nvQ0uA
IES El Sui
** CODE WEEK 2015 **
Del 10 al 18 d'octubre se celebra la CodeWeek als diferents països de la UE. L'objectiu és fomentar la programació com a activitat que afavoreix la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat.
La programació amb Processing i Arduino IDE i el disseny d'aplicacions per a mòbils amb AppInventor són algunes de les propostes que està treballant l'alumnat de les optatives de Tecnologia i d'Informàtica a 4t d'ESO.
Com diu l’Alessandro Bogliolo, líder de l’edició CodeWeek d’enguany, “Aprendre a programar és donar forma al nostre futur”.
Podeu ampliar informació a: http://goo.gl/MNWtlg
Institut Pla Marcell
** SALVADA UNA ORENETA, ESPÈCIE PROTEGIDA **
Durant la primera setmana d’octubre unes alumnes de primer d’ESO de l’Institut Pla Marcell van trobar un exemplar d‘oreneta vulgar (hirundo rustica) que acabava de ser atropellada. Tot i no mostrar ferides externes no podia volar, segurament per un lesió en una ala. Després de tenir-ne cura durant dos dies a l’Institut la van lliurar a la professora Judith Tello. La Judith es va desplaçar a un punt col·laborador de recuperació de fauna salvatge de Barcelona.
Més informació en aquest enllaç: http://goo.gl/T55pGv
Taller Ginebró
** ELS ALUMNES DE SMX VAN A SANT HILARI **
El passat divendres 25 de setembre, els alumnes i professors del cicle formatiu d’informàtica van anar a Sant Hilari per dur a terme unes activitats dinamitzadores pensades per millorar la coneixença dels alumnes entre si i amb els professors del cicle realitzant-les en un ambient distès i allunyats dels ordinadors.
Més informació i imatges en aquest enllaç: http://goo.gl/5oP7Rn