Aula Repàs Escolar
Novembre als centres de Cardedeu

Què ha passat als centres de secundària del nostre municipi durant aquestes darreres setmanes? Us fem un breu resum d’allò que ens ha semblat més interessant.
I aprofitem aquest espai per encoratjar els equips docents i alumnat a seguir tirant endavant aquestes iniciatives!
IES El Sui
SETMANA DE LA CIÈNCIA - 17 AL 21 DE NOVEMBRE
Un any més ens preparem per celebrar la setmana de la ciència. Tot i que sovint no en som conscients, la ciència és a tot arreu i forma part de la nostra vida qüotidiana. És per això que hem preparat activitats per a tots els cursos i des de totes les assignatures. Són tantes que les hem posat en un document adjunt.
A més, al centre es respirarà ciència per tot arreu amb el concurs de fotografia cièntífica i els missatges per la ciència que exposarem al passadís de la planta baixa amb l'ajuda del seminari de dibuix que ens prepara un posada en escena espectacular.
Vegeu la programació de la Setmana de la Ciència a El Sui: http://goo.gl/2tlJ3a
INS Arquitecte Manuel Raspall
IIª XERRADA D’ECONOMIA CRÍTICA A BATXILLERAT
Sabem d’on ve la roba que portem? Sabem qui l’ha fet i en quines condicions? Som conscients que centenars de milers de persones treballen durant jornades de més de 14 hores i cobrant salaris de misèria per confeccionar la roba dels aparadors de les grans empreses de moda?
Tota la informació punxant aquest enllaç: http://goo.gl/dDA7IH
Institut Pla Marcell
PROJECTES COOPERATIUS ESO 1r TRIMESTRE
Quan parlem de treball per projectes i aprenentatge cooperatiu fem referència a aquelles situacions d'ensenyament-aprenentatge on els alumnes treballen en grups heterogenis i on els objectius dels integrants del grup estant fortament vinculats i s'assoleixen no per repartiment/assignació de tasques/activitats, si no pel repartiment de responsabilitats, habilitats i interesos. La construcció és global i compartida, esdevenint l'alumne protagonista del seu propi procés d'aprenenentatge.
Vegeu la notícia a: http://goo.gl/SlPUrK
Taller Ginebró
XERRADES ORIENTACIÓ UNIVERSITÀRIA 2014-2015: UVic i ESCI
Com cada curs, el Taller Ginebró ha iniciat les xerrades d’orientació universitària per a l’alumnat de 2n de batxillerat amb la presència al Taller de professors i alumnes.
Llegiu la notícia a: http://goo.gl/3aWx0v